tillbaka igen då

förut så hatade jag alltid söndagar, dom kändes så deprimerande tråkiga och allmänt kassa bara.
men nu har jag haft sovmorgon varje måndag till klockan 13.00 för att inte haft ngt indival.
men imorgon börjar körkortsteorin och jag börjar 8.40 igen :((((

anyway gårdagen var kul. blev en heldag hos farmor med småkusinerna och peter & nettan. fetade mig riktigt mycket igår!
iaf somnade hos farmor och åkte sedan hem vid sju. var så trött så det blev inget med gruppen. så istället gick jag och la mig vid åtta igårkväll! skönt skönt.

idag får vi se vad som händer, skulle kanske träffa jonna men får se hur det blir med det. har så himla mycket att göra. men allt mitt tänkande går till filippinerna. så jag får ingenting gjort...
aja hejdå nu ska jag käka svensk jävla frukost och dricka en sjykt varm kopp cappucino. jag fryser så sjukt mycket. detta jävla land är så galet kallt :( usch

bild från julafton

Kommentarer
Postat av: S A N N A

Hej tjejen! :)

vad händer hos dej? :):)

2010-01-24 @ 12:42:28
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0