hihihihihihihihihi

Therese är elsk och säger att jag är full :( jag vill ha kaffe och lite sex:) gårdagen var relativt värd förutom att vi väntade på att åka en karusell i en halvtimme vi inte ens åkte..
Min älskling åker till gbg snart och ska träffa fittbögs jonathan.
Men hoppas hon får det roligt iaf.
Medans jag tar igen gårdagens fail med några 7.2or
så får hon titta på eckliga emo punkare :P

Nu dör jag godnatt<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Puss älskling jag älskar dig men du är lite fullast :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0