ännu en lyckad fest

akos fest igår blev riktigt lyckad. tog bussen ut till pumphuset med sara och där var det sjukt kul! roligt folk, och fulla människor. men det var riktigt galet & nice :D

somnade vid fyra inatt hemma här hos Mikael och Sara. och nu sitter jag här med dom plus kotti, mazen & linus. ska strax ta bussen hem till Blge och fräsha till mig. sedan ta bussen hem till victor, och åka med hans familj på victors hockeymatch ikväll!

om jag inte har däckat när jag kommer hem så kanske jag skriver en gång till. sov fan bara 5 timmar inatt!
PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: CHIRRE

hahahha, hääärligt!



svar: precis:D

2010-03-04 @ 22:44:04
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0