imorgon gäller det

yess, imorgon är det dags för UF-MÄSSAN på lugnet som vi ska dansa på igen, har dansat nu hela dagarna i flera dagar. och är inget annat än helt jävla slut i kroppen! sist vi dansa på UF kickoffen så var det ungefär 750 pers som kollade. men har inga förväntninar alls för imon! dock hoppas jag att det går bra, men det gör det nog :)

först ska vi alltså dansa på dagen, och sen på kvällen, blir nog nice. nu ska jag styra upp lite saker till imon. men först trycka i mig lite max! lycka till mig själv och till klassen!  PUSS


förra gången vi dansade


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad roligt!

2010-03-24 @ 21:46:02
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Den måste du se!

2010-03-25 @ 16:43:54
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0