TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT

jaaaaag troooor jaaaag dööööööör!
ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD INFÖR IKVÄLL!

vaknade i morse men världens skönaste känsla och ville bara skrika rakt ut. försökte men fick inte fram ett ljud. haha hade ingen röst men dock ingen feber längre :DDDDDDD så nu bire att ladda somfan!!!!

nu ska jag strax ta bussen in till stan, sen hämta några biljetter, efter det in till falun och fixa smycken och dricka. sedan hem och färga håret och grejer. sen tonight äre PARTYYYYYYY! VI SES PÅ FLAMINGO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0