living my life

börjar med att säga att jag har haft den sjukaste och hemskaste natten i mitt liv, ambulanser 2x. detta var då alltså i lördags. dagen började iaf bra med victor. mys, glass, dricka & stek. sen rullade malin, älskling david, sara och joy in @ my place. det blev grillat och drickande med typ mamma och dom. as nice dag/kväll. dock inte natten :( hur som helst så ordnade det sig iaf, tack gud för det.

nåja, min långhelg var riktigt bra iaf. massa mys med malin, älskling och falufolket. festande både onsdag fredag & lördag. så i helgen bire nog nyktert?! iaf på lördag fast det är seaside.
igår blev det att chilla ute i solen och äta med älskling, joy, Faye & Laurene ett bra jävla tag. riktigt nice!

idag var jag & älskling till läkarhuset och fixade vaccin och så. sedan blev det att mysa farmor ett tag också. sen har vi bara stekt ute i solen.
ni som har smsat mig så har min mobil fuckat hela dagen, inte kunnat skicka sms typ. men nu funkar det iaf!
just nu kollar älskling & pappa på hockey. och jag bloggar. kände för att skriva lite.

imon får jag äntligen träffa johanna igen, det ser jag framemot <3
vill också säga att jag är världens lyckligaste på jorden just nu!
tack för att du finns älskade pojkvän


Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2010-05-18 @ 22:06:26
URL: http://johannaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0