8 månader med världens finaste

igår var det 8 månader sen jag och Juhani blev tillsammans, och 11 månader sen vi började "dejta igen" för er som inte känner mig så bra, så var jag och Juhani även tillsammans för två år sen i bara någon månad. men gjorde slut och pratade inte på något år. men nu är vi tillsammans igen, och jag är kärare än någonsin!
igår spenderade vi dagen tillsammans på aqua nova och hade det väldigt mysigt och roligt! flera år sen jag var där sist, så det var kul att på åka dit igen. på kvällen gjorde vi mat, grillad kyckling med ris och beasås. hade det väldigt mysigt och gud vad kär jag är!
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: härligt, jo samma här :D hehe

2010-11-02 @ 21:58:59
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0