fy fasiken vad mycket det är just nu

fyfyan vad det är mycket just nu! känner bara för att skriva av mig allt.

har ingen aning om vart jag ska börja. känns inte som min kropp orkar med det här.
i skolan är det sjukt mycket  prov och inlämningsuppgifter hit och dit.
allt med mamma, branden bla.
sjukhuset, sjukdomen och röntgen och det där
personliga saker
det snöar!
feber i stortsett varje dag, även nu...
och sen pappa och flytten framför allt. Det här med flytten tar verkligen död på mig!

satt i köket och deppade lite med michelle, för mycket av detta påverkar henne också.
sen kom vi på en mycket bra idè som gjorde oss lite glada, men tyvärr kan jag inte berätta den nu.
nu ska jag plugga, äta pepparkakor och febra vidare. får hoppas att febern gått ner imon så jag kan gå till skolan.
är just nu mycket hellre i skolan än hemma.
god kväll och puss på er!

Kommentarer
Postat av: Joanna

oj men 6 år är ju länge!

Det är bara jag som inte varit där på åratal haha ;)

2010-11-09 @ 20:46:15
URL: http://jjooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0