saknar min pappa

i fredags blev det bastu och mys med juhani, första och sista gången vi bastade i vårt hus.
på lördaden dansade min kära dans klass i Falan galleria, det gick mycket bra faktiskt, och även väldigt roligt!
efter blev det att käka på kina med kära pappa och syster. efter det hem till älskade huset och ta avsked av pappa, FYFAN VAD HEMSKT DET VAR. Hatar verkligen detta, men det är väl så det är. jag och min syster låg och grät i timmar efter det.

hade bestämt mig att bara ligga hemma hela kvällen, såg ju ut som skit pga allt gråtande.
men spontan bestämde mig för att dra med tjejerna ut på etage ändå. hade mycket roligt faktiskt. hahaha
sjuk början när vi kom till falun. inne på etage dansade jag i stort sett bara med min kära pojkvän. men vi hade riktigt kul.

idag åkte jag & juhani hem till huset igen, packade ihop alla mina kläder , målade om sängen och städade!
nu ska jag duscha och sedan vänta på att jersey shore ska börja.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0