vilken kväll!

jag och emisha tog bussen till falun igårkväll, och på bussen säger hon : stängde du av plattången?!
fick panik och försökte komma på om jag stängt av den eller inte, men kom inte fram till något.
vi kollade bussar men det gick ingen, smsa och ringde alla olika men ingen kunde göra något.
efter all panik så fick jag tag på oskar som kunde ställa upp och skjutsa till blge och tillbaka!
kom hem och där låg den på mitt golv efter att ha varit i två timmar och luktade bränt!
efter allt kaos så lyckades vi iaf komma fram till festen tillslut.
och kvällen slutade med ett fail, ännu en gång!

gammal bild från sommaren 09
idag kommer kära syster och mamma hem! dock från två helt olika ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0