fyfan vad mycket det är nu

har precis kommt från arenan efter några timmars dans. bara TRE dagar kvar till festen nu! hemma hos pappa just nu iaf.... känns inte alls bra, hade inte räknat med att det skulle stå fullt med kartonger redan nu och tomt på väggarna. blir ledsen bara jag tänker på flytten som kommer inom denna kommande månad................................................................................ :( skulle iaf förbi hit en snabbis för att hämta kläder till dansvideon/filmen vi ska spela in hela dagen  imorgon! blir nog bra, även fast vi ska dansa ute i detta kalla väder.

efter det blir det raka vägen hem till käraste Victor Öhman som fyller 18! ska bli riktigt trevligt, kul att få träffa familjen öhman igen!
sjukt mycket denna vecka och även nästa nästa nästa och nästa! ska bli riktigt skönt när allting är över!


gammal och söt bild på victor jag & sötanton!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0