bra dagar

som sagt. hade jävligt mycket förra veckan. och har minst lika mycket denna vecka!
börjar där jag slutade.
torsdag: spelade in dansfilm hela dagen. Hjalle från på rymmen var med i filmteamet bland annat. dansade ute från 13.00 till 18.00, sjukt jävla kallt. bilder kommer?
efter hem till victor och fira han lite och träffa hans söta familj. mycket trevligt! efter lite utgång med han och simon till skrubben.
fredag: sovmorgon till 13.00 bara en lektion. åka runt, repa, planera och fixa inför filippinska festen.
lördag: filippinska festen. fint bordsällskap med juhani emisha marion erik farmor farmorskompis och syster!  dansa helt ensam inför 200-220 pers. Sen dansa med tjejerna :D äta massa jävla filippinsk mat.
hem till mig, planerat utgång på s2? men kvällen slutade med att jag emisha marion erik juhani malin sanna och viktor satt hemma, drack med mamma och tony och sjöng filippinsk karaoke: haha

söndag: jag & juhani drog hem till farmor och kusinerna på middag. till kvällen spikades jag framför tvn och kikade the hills, the city, gossip girl & jersey shore.
måndag: kom försent till skolan för att mamma sa att vi skulle ställa tillbaka klockan kvällen före..... skolan & blev filman av svt som var skolan.  donken med juhani, projektarbete med jonna. hem och packa flytta till pappa, plugg och mys med världens finaste.

tisdag: plugg och massa gossip med syster. haha fan vad världen är liten speciellt idag 2x.
tror jag inte glömt något. jaja, back to plugg och musik!
måste bara säga att jag är så sjukt himla otroligt löjligt kär, i min underbara pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0