vilken jävla otursdag,

inte min dag med andra ord. granny goes street i lördags, Och kan säga att det verkligen inte var min dag. spårade ut helt, blev NOG lite för mycket för mig den kvällen.... höhöh.

det började med att jag skulle ta bussen 14.50 till falun, för jag skulle se Juhani och hans/mina kompisar uppträda klockan 16.00. jag står och väntar på bussen med några andra, ser bussen komma och den åker förbi oss helt proppfull. en kille ringer kundservice och frågar om det kommer en extra buss, men nej det skulle det inte göra. Så jag skulle få lov att ta bussen som gick om 30 min eller 50 minuter. Sur blir jag eftersom att jag missar deras föreställning. Ringer runt överallt och frågar om skjuts, men inte en enda jävel kunde.

Tar ist bussen om 50 min. står och väntar som innan, även den bussen är full och åker förbi. Och inte kommer det någon extra buss nu heller. Väntar tills nästa buss som är 53an, ställer mig och väntar på den, men även den åker förbi och är full. Men nu skulle det komma en extra buss , och visst gjorde det det, men den var tyvärr också full. så fick inte komma på den heller. ist så väntar jag ytterligare en halvtimme och går till resecentrum och hoppas på plats där.

efter tre jävla timmar så kommer jag äntligen fram till falun, 18.00 kom jag fram till falun ist 15.00. för att göra mig lugn blev det direkt ett inköp av en cezarsallad på ica. och sedan fortsätta resan hem till sara för att fixa sig osv.  det fortsatte med förkrok hos erikce. med bråk och galenskaper. sedan galen bussresa med roligt folk in till stan. sen tänker jag inte berätta resten av roligheterna...

i söndags mådde jag alldeles för dåligt. blir inge festande för mig på ett bra tag. och det känns faktiskt bra, men tanke på allt som händer just nu.


Kommentarer
Postat av: Vera

Söt blogg , Följa varandras? =)

2010-09-07 @ 13:49:21
URL: http://VeraLouise.blogg..se
Postat av: CHIRRE

svar: jaha, okej det förstår jag! men vad kul att samla ihop pengar till ett barnhem!:D vart ska du på studentresa förresten?:)

2010-09-07 @ 19:38:25
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: Erk

OJ det var tråkigt att du missade den :( jag kom med den som gick 12.55:( den var knök full :( jag fick stå längs fram med busschaufören :( ha det bar :D

2010-09-07 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0