that's the way i like it (8)

har precis tagit en liten kvällsfika med älskling, fick i mig en hel del.
imorgon blir det en nice dag, förmodligen. har först balett på morgonen, sedan flamenco och sen slutar jag. blir att dra direkt till kupolen och köpa lite saker inför kvällen. ETAGE!!
imorgon åker pappa även tillbaka till Umeå igen, men denna gången följer vi inte med, väldigt tråkigt tycker jag faktiskt.
nu bire att lägga sig och mysa med min fina pojkvän. natti
jag och mina söta systrar, och Juhani uppe i hörnet haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0