vilken jävla dag!

ja vad ska jag börja? polisbesök ,efterlysning, polisjakt och tjaffs. igår var det ingen vanlig dag! kan börja med och säga att igår var det exakt 3 år sen jag & juhani träffade varandra för första gången. Det var på hip hop jam, och fronda var där vet jag HAHA. sjukt att det redan var tre år sen. Och så himla mycket som har hänt mellan oss tills vi verkligen blev tillsammans på riktigt.

nåja kvällen/natten spenderades iaf med gråt, tjaffs, poliskontakt, polisbesök, polispatruller och efterlysning hela natten. rent utav kaos!
kan ha varit en av dom värsta nätterna i mitt liv. nåja allting ordnade sig tillslut iaf!
hade även skolfoto igår, gick väl som det gick. men vårt klassfoto är mer än udda. rikitgt nice!
nu ska jag skriva klart mitt cv och sen plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hallå och välkommen till min blogg. Jag heter Therese Pearly-Jane Karlsson, men blir kallad för Pearly. Jag är en halv filippinsk tjej som går andra året på estetiska progammet, med en inriktning dans. jag älskar att dansa shoppa umgås med mina vänner festa och allt som en vanlig tonårig gör. här i min blogg skriver jag om min vardag, lägger in bilder & även musik som jag gillar! hoppas att ni gillar min blogg.
RSS 2.0